Dahab 2014: a story by Δημήτρης Μαλλιόπουλος

Μετά τον Φοίβο Τσουπρά  και τον αδερφό του Ερμή,  φέτος ήταν η σειρά του Δημήτρη Μαλλιόπουλου και του Χρήστου Γεωργιάδη (aka Τίτος) να επισκεφτούν την Αίγυπτο και το Dahab.

Ο Δημήτρης μας έστειλε ένα πολύ αναλυτικό trip review για το πως κυλούσαν οι μέρες εκεί! Δείτε τι μας είπε:

«Όλα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο μετά από ένα session  στο homespot Δρέπανο!

Εκεί  για πρώτη φορά ήρθε ο Μανώλης Λάμπρος και μας έπεισε μαζί με τον Τίτο να πάμε ένα ταξίδι στο Dahab της Αιγύπτου, υποσχόμενος τρελές συνθήκες για freestyle windsurfing  με αέρα κάθε μέρα και πολύ φλατ για να βελτιώσουμε και να μάθουμε καινούργια Moves!

Έτσι μετά από δυο μήνες πακετάραμε τα πράγματα μας και πήραμε το αεροπλάνο από Αθήνα για Κων/πολη και από εκεί για Sharm El Sheikh.

dahab airport

Φτάνοντας στο Sharm  στις 3 τα ξημερώματα περιμέναμε για το van που είχαμε κανονίσει να μας πάρει και να  μας μεταφέρει στο Dahab περίπου 1 ώρα δρόμο βόρεια. Το ίδιο βράδυ που φτάσαμε, έβρεχε με αποτέλεσμα ο δρόμος που περνάει μέσα απ το Sinaii να έχει καταστραφεί, αφού το βουνό είχε μετατραπεί σε χείμαρρο.

Κατά τις 11 το πρωί ο δρόμος άνοιξε και τελικά ξεκινήσαμε. Φτάνοντας στο Dahab, η πρώτη θέα μετά τη  διαδρομή ανάμεσα στο Sinaai και στους κατεστραμένους δρόμους, αντικρίσαμε την Ερυθρά Θάλασσα!Η θέα έκοβε την ανάσα!!!

Συνθήκες για πανί 4.0, η θάλασσα να βράζει και ακριβώς μέσα απ’ το reef  μια μεγάλη αμμόγλωσα με θάλασσα σαν καθρέφτη!

Παρά την κούραση τριμάραμε και μπήκαμε κατευθείαν στο νερό! Πολύ ξύλο αλλά ταυτόχρονα πολύ ωραίο session με μαγιό, ζέστη και θέα το μαγικό όρος Σινά!

Μετά από λίγες μέρες στο Dahab με καλές συνθήκες, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Blue Lagoon!

Έτσι κανονίσαμε με τον Salama Mohamedτον ιδιοκτήτη του surf club στη Blue lagoon την εκδρομή μας και την επόμενη μέρα αφού πήγαμε στην αγορά για προμήθειες, φορτώσαμε τα πράγματα μας στο βαρκάκι.

Και ξεκινήσαμε να διασχίζουμε την ερυθρά κόντρα στον καιρό για να φτάσουμε περίπου 20km βόρεια απ το Dahab στη Blue Lagoon.

H διαδρομή είχε πολύ γέλιο αλλά ταυτόχρονα και λίγο φόβο αφού ξεκινήσαμε αργά το απόγευμα και φτάσαμε με σκοτάδι, ενώ το βαρκάκι ταλαντευόταν στα όρια από τον αέρα και το κύμα.

Μόλις φτάσαμε κατεβάσαμε τα πράγματα μας και το πρώτο πράγμα που έκαναν οι Αιγύπτιοι ήταν να φτιάξουν τσάι!

Αφού κοιμηθήκαμε στην καλύβα με στρώμα τις θήκες απ’ τα σανίδια μας,  ξυπνήσαμε κατά τις 7 το πρωί και ο αέρας ήταν ήδη εκεί! Ένα γρήγορο πρωινό, κατευθείαν τριμάρισμα 4.8 και άρχισε το πρώτο session.

dahab 2014

Ιδανικές συνθήκες φλάτ αριστερήνεμα μέσα απ το reef και ακριβώς πάνω απ’ το reef με high tide τέλειες ράμπες 0,5-1 μ φάτσα για air flaka, ponch και έξω απ’ το reef sideon δεξίνεμες συνθήκες για τρελά kono με ράμπες από 1-2 μ!

Δεξίνεμα  τα πράγματα ήταν λίγο πιο περίεργα, αφού ακριβώς δίπλα στην αμμόγλωσα ο αέρας έκοβε όταν ήταν για 4.8 – 5.2, ενώ μέσα στη λαγκούνα είχε ωραίο μικρο chop και απίστευτο αέρα! Παρόλο που μπορεί να ένιωθες τον αέρα ότι δεν έχει πολύ ένταση, όταν ήταν για 4.8 – 5.2  το πανί ήταν τελείως γεμάτο και ταυτόχρονα είχες πολύ γκάζι, πράγμα πολύ ασυνήθιστο για μένα αφού δεν το έχω ξανά αισθανθεί στην Ελλάδα εκτός από λίγες φορές στη Δρεπανάρα καλοκαίρι! 😛 .

Οι μέρες περνούσαν και η ζωή στη blue lagoon ήταν  εξωπραγματική!

Τέλειο φαγητό από τους βεδουίνους με φρεσκοψαρεμένη τούνα και ρύζι με σάλτσα από λαχανικά και ζουμί του ψαριού, απίστευτες νύχτες με τον ουρανό τόσο καθαρό και τα αστέρια τόσο κοντά που νόμιζες ότι μπορείς να τα αγγίξεις!

Από ποιότητα windsurf μακράν καλύτερη από το Dahab με πολύ κάλο αέρα απο τις 6 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ και τερέν για όλα τα γούστα από μεγάλα on- side on κύματα μέχρι γυαλί φλάτ!

Συνήθως κάναμε σε καλές μέρες τρία  2.5ωρα session, με 2ωρα διαλείμματα για τσάι και φαγητό!!!

Συνολικά κάτσαμε 9 μέρες Blue Lagoon και πραγματικά αν ξαναπάω Αίγυπτο θα πήγαινα μόνο εκεί!

Γενικά η Αίγυπτος είναι αρκετά φτηνή με την λίρα Αιγύπτου (EGP) να είναι 10 EGP=1 EUR.

Φαγητό έξω σε καλά εστιατόρια στο Dahab στοιχίζει από 6 μέχρι 11 €, περιλαμβάνοντας starter, main course, beverage και ένα γλυκό για την χώνεψη. Αν προτιμάς να μαγειρέψεις στο σπίτι, μπορείς να την βγάλεις πάρα πολύ φτηνά με λιγότερο από 2 €. Σοκαριστική ήταν επίσης η τιμή του diesel κίνησης που ήταν μόλις 0,07 €/lt!!!!

Οι μέρες πέρασαν γρήγορα και έτσι έφτασε η μέρα της επιστροφής.

Γράφοντας τώρα από την Ελλάδα αναπολώ τη ζέστη και τη μαγεία του Sinaii, τα καστανοκόκκινα χρώματα της ερήμου και του όρους Sinai, τη μαγική τυρκουάζ θάλασσα, τις ωραίες συνθήκες για windsurf, την ανεμελιά της Αιγύπτου αλλά επίσης και τους φίλους Αιγύπτιους που μοιάζουν τόσο πολύ με την κουλτούρα μας και την νοοτροπία μας, πραγματικά αδέρφια μας!

Σίγουρα θα συνιστούσα σε όποιον κάνει freestyle να επισκεφτεί το Dahab και να μην χάσει ένα ταξίδι στη Blue Lagoon….