Stavros Razis Interview

Πριν από μερικούς μήνες ο μισός Έλληνας, μισός Χιλιανός, Σταύρος Ραζής, επισκέφτηκε την Αθήνα και άφησε πίσω του steezy tricks, καλές εντυπώσεις κι αυτό το όμορφο interview. Ελπίζουμε να τον δούμε σύντομα πάλι στην χώρα μας!

Η συνέντευξη ήταν ηχογραφημένη και έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά.

Ollie back in the days

Θάνος: Ok. Πως ονομάζεσαι;

Σταύρος: Σταύρος Ραζής Ortiz

-Θ: Το Ortiz από που προέρχεται;

Σ: Είναι το επώνυμο της μητέρας μου. Στην Χιλή χρησιμοποιούμε και των δύο γονιών τα επώνυμα.

Θ: Σωστό! Πως σου φάινεται η Αθήνα;

Σ: Την αγαπώ πραγματικά. Την πρώτη φορά που ήρθα, πριν από δυο χρόνια, ήταν λόγω ενός tour στην Κύπρο και η Αθήνα ήταν η ενδιάμεση στάση. Παρ όλο όμως το σύντομο χρονικό διάστημα που είχαμε για την επόμενη πτήση, πήγαμε στην πλατεία Συντάγματος έχοντας μόνο τα skate μας μαζί. Φτάσαμε στις 12 το βράδυ, εκεί γνωρίσαμε γύρω στους 10 locals και κατευθείαν νιώσαμε άνετα μαζί τους, κάναμε λίγο skate και μετά πήγαμε να δούμε την Ακρόπολη. Μετά γυρίσαμε πίσω στο Σύνταγμα και κάναμε skate μέχρι τις 6 το πρωί. Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε τα παιδιά μας πήγαν στην στάση του λεωφορείου και χαιρετηθήκαμε. Πολύ καλά vibes γενικά, γι αυτό και ήθελα να ξαναέρθω.

Θ: Πολύ περιπέτεια! Από που ήρθες τώρα;

Σ: Ήμουν στο Βερολίνο, μετά στην Ιταλία και απο εκεί πήρα το καράβι και πήγα για λίγες ημέρες στην Κεφαλονιά και τώρα Αθήνα.

sw 180 manual revert half cab into the bank

Θ: Πως και επέλεξες να πας στην Κεφαλονιά

Σ: Η καταγωγή μου είναι από εκεί. Ήθελα πολύ καιρό να πάω να δω το μέρος και εντυπωσιάστηκα! Οι παραλίες, τα τοπία, οι άνθρωποι. Περάσαμε πολύ ωραία με την κοπέλα μου.

Θ: Ταξιδεύεις με την κοπέλα σου;

Σ: Επειδή ταξιδεύω συχνά, έχω χωρίσει τα ταξίδια μου ώς εξής, δύο εβδομάδες skate trips και δύο εβδομάδες διακοπές με την κοπέλα μου σαν απλός τουρίστας. Τώρα είναι skate week!

Kickflip, Los Angeles 2006

Θ: Πως σου φαίνονται τα spots της Αθήνας;

Σ: Ότι έχω δει μέχρι τώρα είναι τέλειο!

Θ: Που θα πας μετά την Αθήνα;

Σ: Κοπεγχάγη, Δανία.

Θ: Τι θα κάνεις εκεί;

Σ: Skate, party and skate! Είναι η εβδομάδα του Copenhagen Pro Open και θα συναντήσω φίλους μου από την Χιλή, την Αργεντίνη και από άλλες χώρες. Είναι μια εβδομάδα απόλυτου, αγνού skateboarding! Απλά θέλω να μείνω εκεί!

polejam bs 180

Θ: Ποιοί είναι οι χορηγοί σου;

Σ: …, Θ: Αχαχαχ, Σ: Χαχαχαχα, Θ: Χαχαχαχαχαχα, Σ: Αχαχαχαχαχαχα

Θ: Ποιές είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ Χιλής και Ελλάδας;

Σ: Δεν θα σου πω για διαφορές, αλλά για ομμοιότητες. Το vibe που ένιωσα εκείνο το βράδυ πριν από δυο χρόνια με τους skaters από το Σύνταγμα ήταν ακριβώς το ίδιο με τους φίλους μου από την πόλη μου! Απλά cruising και καλή αίσθηση. Ταξιδέυω πολύ και αυτό το συναίσθημα δεν το βρίσκεις εύκολα σε άλλες πολείς. Νιώθω τυχερός που είμαι εδώ!

bs bluntslide

Θ: Μια τελευταία ερώτηση. Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς με την Ελληνική skate σκηνή;

Σ: Efkaristo! Efkaristo! Ευχαριστώ που με υποδέχεστε τόσο φιλόξενα! Α, και κάτι ακόμα, το DIY skatepark που πήγαμε ήταν εκπληκτικό! Γνωρίζω και εκτιμώ την απίστευτη δουλειά και αγάπη που έχετε αφιερώσει για να πραγματοποιηθεί. Φαίνεται ότι θα κρατήσει και θα το απολαμβάνετε για καιρό. Όταν πήγαμε είδα μικρά παιδιά να κάνουν skate και μετά παρέα με πολύ μεγαλύτερούς τους, αυτό είναι αυτό που κάνουμε, αυτό είναι το skateboarding!

Thank You man!

fs wallie transfer

Δείτε εδώ το phone edit που φτιάξαμε γι αυτό το interview.