YOGA για Snowboarders και Skiers – Part 3: Νιώστε πιο ενεργοί και πιο χαλαροί

Έφτασε και το 3ο επεισόδιο της Yoga για τους λάτρεις τις χιονοδρομίας που θέλουν να έχουν μια καλύτερη φυσική κατάσταση και να μειώσουν τις πιθανότητες των τραυματισμών τους.

Σε αυτό το επεισόδιο της μίας ώρας η Sian μας βοηθάει να γυμνάσουμε τους μυς που συνήθως τραυματίζονται στο snowboard/ski.

Θα ανεβάσει τους χτύπους της καρδιάς μας και αμέσως μόλις τελειώσουμε θα νιώσουμε πιο ενεργοί και ταυτόχρονα και πιο χαλαροί!.. Αυτή είναι η Yoga!

Να κάνετε αυτήν την άσκηση 3 φορές τουλάχιστον πριν προχωρήσετε στην επόμενη (για να προετοιμάσετε το σώμα σας και να μειώσετε τους κινδύνους για τραυματισμούς).

Εάν δεν έχετε δει τα προηγούμενα επεισόδια, μπορείτε να τα δείτε πατώντας πάνω σε αυτά παρακάτω:

Part 1: Χτίσιμο ποδιών

Part 2: Συνδετικός ιστός, ευκαμψία και ενδυνάμωση